Pääkirjoitus: Puhelinmyynti kaipaa kuria – Epämääräiset rimpauttelijat pilaavat koko alan maineen

Epäasialliset puhelinmyyjät ovat riesa, jota tuntuu olevan mahdoton saada aisoihin. Ongelmista on puhuttu vuosia. Kovin paljon ei ole tapahtunut. Puhelinmyyntiä koskevien kuluttajaneuvojille ja kuluttaja-asiamiehelle tulleiden valitusten määrä kasvoi viime vuonna seitsemän prosenttia.

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet