Kangasniemellä vaihdettiin Kelan kasvokkainen asiakaspalvelu web-kameroihin — Kuntalaiset lähestyvät Kelan pääjohtajaa asiasta suoralla kirjeellä

Kangasniemellä lakkautettiin Kelan henkilökohtainen asiakaspalvelu ensin kesäksi ja sitten lopullisesti. Nyt Kangasniemen vanhus- ja vammaisneuvosto on laatinut Kelan pääjohtajalle kirjeen, jossa pyydetään mahdollistuutta kasvokkaiseen asiointiin kahdesti viikossa.

Kanerva Kuitu

Kangasniemellä vaihdettiin Kelan kasvokkainen asiakaspalvelu web-kameroihin — Kuntalaiset lähestyvät Kelan pääjohtajaa asiasta suoralla kirjeellä

Kangasniemellä Kelan toimipaikka suljettiin ensin kesäksi, mutta sittemmin selvisi, että toimipaikan asiakaspalvelu on lakkautettu kokonaan jatkossakin.

Kommentoi artikkelia

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.

Lue kommentointiohjeet