Tilaajalle

Mikkelin brändikirja on hieno, mutta missä on Mannerheim, kysyy brändäyksen ammattilainen Kirsti Lindberg-Repo — Mikkelin viestintäpäällikkö Heidi Hänninen vastaa

Mikkelin uuteen brändikirjaan tutustunut brändäyksen asiantuntija Kirsti Lindberg-Repo sanoo, että kaupungin houkuttelevuus ei tule esille.

Vesa Vuorela

Markkinointisuunnittelija Emmi Eronen ja Mikkelin viestintäpäällikkö Heidi Hänninen kuvailevat Mikkelin brändiä luovaksi mutta myös urbaaniksi ja moderniksi. Brändikirjan tavoitteena on uudistaa ja nykyaikaistaa Mikkeliin liittyviä mielikuvia.
Markkinointisuunnittelija Emmi Eronen ja Mikkelin viestintäpäällikkö Heidi Hänninen kuvailevat Mikkelin brändiä luovaksi mutta myös urbaaniksi ja moderniksi. Brändikirjan tavoitteena on uudistaa ja nykyaikaistaa Mikkeliin liittyviä mielikuvia.

Kenelle tämä on tehty, ihmettelee bränditutkija Kirsti Lindberg-Repo Mikkelin uuteen brändikirjaan tutustuttuaan.

Brändikirjan voi ladata Mikkelin kaupungin verkkosivuilta.