Kuntamarkkinoinnin piiri pyörii Mikkelissä tänä keväänä

Tapahtumassa esitellään muun muassa Mikkelin digitaalista kaupunkiseikkailua, Saimaan Charmantit -kokonaisuutta ja vuoden 2015 retkikohteeksi yleisöäänestyksellä valittua Mäntyharju-Repovesi-reitistöä.

Vesa Vuorela

Solmu-projekti houkuttelee pääkaupunkiseudulle muuttaneita takaisin Mikkelin seudulle. Kasvusopimus tarjoaa uudelle tai Mikkeliin toimintansa siirtävälle yritykselle kannustimen, jota maksetaan yrityksen tuottaman liikevoiton perusteella.

Mikkeli sai viime vuonna valtakunnallista näkyvyyttä, mainetta ja kunniaa, kun Miset Oy:n uuden yrittäjän kasvusopimus ja Solmu-projekti pokkasivat kultaa kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuissa.
Tänä vuonna kuntamarkkinoinnin kaksipäiväinen Piiri-tapahtuma on Mikkelissä 18.– 19. toukokuuta.

Tapahtuma on tarkoitettu kunta-alan viestintä- ja markkinointiosaajille, kuntapäättäjille sekä kuntamarkkinointia toteuttaville mainos- ja viestintätoimistoille. Mikkeliin odotetaan noin sataa kunta-alan asiantuntijaa eri puolilta Suomea.

Tapahtumassa on SM-kilpailun tulosten julkistamisen lisäksi muun muassa asiantuntijaluentoja ja case-esimerkkejä eri puolilta Suomea.

Mikkelistä asiantuntijaluennon pitää kaupunginjohtaja Timo Halonen väitöskirjansa aiheesta, maineen merkityksestä alueen menestykselle.

Lisäksi tapahtumassa esitellään muun muassa Mikkelin digitaalista kaupunkiseikkailua, Saimaan Charmantit -kokonaisuutta ja vuoden 2015 retkikohteeksi yleisöäänestyksellä valittua Mäntyharju-Repovesi-reitistöä.

Osallistu keskusteluun

Jos haluat kommentoida nimettömänä, voit tehdä sen seuraavasti:
Kirjoita nimimerkkisi Nimi-kenttään, valitse Kommentoin mieluummin vieraana -kenttä ja lisää sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään. Sähköpostiosoite ei näy kommentoinnin yhteydessä. Voit myös kommentoida rekisteröityneenä luomalla tilin Disqus-palveluun tai kirjautumalla kommentointiin esimerkiksi Facebookin tai Twitterin avulla.