Tilaajalle

Saimaata myydään maailmalle turistikohteena, jota voi verrata Provenceen tai Toscanaan — Mikkelin alueen vahvuus ovat Astuvansalmen kalliomaalausten lisäksi kartanot

Lappi on ollut pitkään Suomen kansainvälisen matkailumarkkinoinnin kärki, mutta myös Järvi-Suomea viedään maailmalle. Turisteja kiehtovat luonto ja paikallinen elämäntapa. Nyt niitä tuotteistetaan niin, että ympäri maailmaa tänne tulevat turistit voivat nauttia meille arkisista asioista.

Mikko Rahikainen

Marko Riabkov, Minna Gurney, Maisa Häkkinen ja Titta Kyllönen vievät Saimaata maailman matkailukartalle. Taustalla oleva Tertin kartano on hyvä esimerkki Mikkelin alueen vahvuuksista.
Marko Riabkov, Minna Gurney, Maisa Häkkinen ja Titta Kyllönen vievät Saimaata maailman matkailukartalle. Taustalla oleva Tertin kartano on hyvä esimerkki Mikkelin alueen vahvuuksista.

Aurinko paistaa Etelä-Savon matkailun helmen Tertin kartanon pihalla. Paikalle ovat saapuneet Visit Saimaan matkailujohtaja Maisa Häkkinen, tuotekehittelypäällikkö Titta Kyllönen, kansainvälisistä asiakkaista vastaava Marko Riabkov ja markkinointipäällikko Minna Gurney kertomaan, miten Järvi-Suomea markkinoidaan ulkomaille turistikohteeksi.

Tämä artikkeli on tilaajillemme

Tilaajanamme olet aina tervetullut lukemaan sisältöjämme rajattomasti.

Olen jo tilaajaVerkkopalvelun sisällöt kuuluvat kaikille tilaajille.

Tutustu 2 viikkoa maksutta!Tutustu sisältöön verkossa.

Luetuimmat